top of page

Didactische EPD Workshop op het 22e HGZO-Congres door Hogeschool Arnhem Nijmegen

Op 21 en 22 maart 2024, tijdens het 22e HGZO-Congres, een toonaangevend evenement gericht op het Hoger GezondheidsZorg Onderwijs (HGZO), presenteert de Hogeschool Arnhem Nijmegen met trots een uitgebreide workshop over het Didactisch Elektronisch Patiëntendossier (EPD). Deze interactieve sessie belooft een mooie inkijk te geven hoe het Didactisch EPD essentieel is voor de toekomst van gezondheidszorgonderwijs.


De workshop is speciaal ontworpen om docenten en opleiders uit te rusten met de kennis en vaardigheden die nodig zijn om het Didactisch EPD effectief te integreren in hun onderwijspraktijken. Deelnemers zullen hands-on ervaring opdoen met het systeem, leren over de best practices voor het gebruik ervan in de klas, en ontdekken hoe ze het EPD kunnen aanwenden om studenten een realistische en praktische leerervaring te bieden.


Docenten van Hogeschool Arnhem Nijmegen zullen zorgen voor een interactieve en informatieve sessie. Deze docenten brengen een schat aan ervaring mee uit de praktijk en het onderwijs, waardoor deelnemers niet alleen theoretische kennis opdoen, maar ook praktische inzichten die direct toepasbaar zijn in hun eigen lesgeven.



Onderwijsontwikkelaars van Stichting Consortium Beroepsonderwijs zijn aanwezig om vragen te beantwoorden.



Naast de focus op het Didactisch EPD, biedt het HGZO-Congres een platform voor deelnemers om te netwerken met collega's uit het hele land, ervaringen uit te wisselen, en samen te werken aan de toekomst van het gezondheidszorgonderwijs. Met een divers programma dat lezingen, workshops en informele ontmoetingen omvat, is het congres een uitgelezen kans voor alle professionals in het veld om zich verder te ontwikkelen en bij te dragen aan de evolutie van het onderwijs in de gezondheidszorg.



Voor meer informatie over het congres en de workshop, inclusief hoe u zich kunt inschrijven, bezoek de officiële website van het HGZO-Congres. Mis deze kans niet om deel uit te maken van een vooruitstrevende beweging in het gezondheidszorgonderwijs en om uw didactische vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

bottom of page